AIT racing bumperkit

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

AIT racing bumperkit

Bericht door SstennizZ »

Ik heb bij showoff een AIT racing bumperkit (de Buddyclub 2) besteld.
Nu zit ik heel erg te twijfelen of ik hem zelf ga pas maken, met de hulp van polypower.nl, of dat ik het door de spuiter laat doen.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het monteren van een nieuwe bumperkit van AIT racing of beter nog met dezelfde BC2 kit?

Ik wil dekit bij mij thuis op de auto monteren (hoe de pasvorm ook is) en dan bij polypower recht laten trekken en evt bij laten werken. Alleen weet ik dus niet of de bumperkit zo ver is dat hij er meteen op zou kunnen, of dat er eerst nog beugels enzo in gepolyd moeten worden.
Het gaat er dus eigenlijk alleen om of ik er mee zou kunnen rijden zoals ik ze binnen krijg. Dus binnen krijgen, er op gooien en dan pas laten maken.
Als ik het op deze manier doe scheelt het me sowieso een paar honderd euro...
Afbeelding
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

ik zou gewoon alles bij spuiter laten doen. heb je nog garantie ook en betaal je niet 2x de volle mep (bij ene bedrijf straktrekke en bij de ander spuiten) en dan heb je gewoon garantie op alles. niet dat je auto straks strak is, en je plamuur gaat scheuren, dan hbbie wel garantie op het plamuurwerk, naar niet op spuiten :)
ik zeg: lekker monteren en m naar de spuiter brengen.
Wie laag wil zijn, moet omrijden
Plaats reactie