@Robin-mx3

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

@Robin-mx3

Bericht door robin-mx3 »

Goedendag Allemaal.

Ben al een tijdje lid en actief op het forum en zal mischien wel een beetje bekend zijn qua posts bij sommigen.
Maar zal me even officieel voorstellen.

Ben Robin, woon in Benschop (vlak bij Utrecht) maar dat zullen weinig mensen kennen denk ik

Ben helemaal gek op de Mazda Mx-3 en
dat is ook mijn eerste auto geworden.

Had een koop overeenkomst gesloten voor een witte maar deze bleek kromme kleppen te hebben en werd gelukkig door de garage afgeblazen nadat ik toch maar een bezoekje gebracht had voor uitleg omdat ik al 3 weken aan het bellen was en ze waren zogenaamd nog steeds bezig voor de apk etc.

Toen had ik t er even mee gehad maar omdat ik toch erg graag een Mx-3 wilde was ik stilletjes door aan het zoeken en even later heb ik een zwarte 1.8v6 uit 1992 particulier gekocht waar ik inmiddels 6 maanden eigenaar van ben en met elke rit nog even veel plezier in beleef.

Aangezien ik hem graag naar eigen smaak wil hebben heb ik al snel een voorbumper gekocht en diverse dingetjes aan gedaan.

vandaag sideskirts van pakfeifer wezen halen bij Gerjon (Japspeed v6) waarvoor ik gelijk een mooi ritje kon maken.

Dus ben op mijn gemak spullen aan het verzamelen en hoop met de zomer de bodyparts te kunnen monteren. en verder het interieur en eigenlijk van alles naar mijn smaak te maken

Ook zal ik motorisch wat gaan doen al heeft dit nog even mijn laatste prioriteit

Zal hier wat foto,s plaatsen van de vorderingen en jullie op de hoogte houden van mijn projectje voor de geintresseerden.

Groeten robin-mx3
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

hey robin, welkom op het forum :)
ben benieuwd hoe je BLAST IT voorbumper eruit komt tezien alsie in kleur is. ben zelf namelijk ook van plan hem te bestellen :D
voor de rest veel plezier met je MX3 en heel veel veilige KMtjes toegewenst :angel:
Wie laag wil zijn, moet omrijden
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

Hey Jeroid, dankjewel!

Ja ben zelf ook wel benieuwd inderdaad dus hoop het je snel te kunnen laten zien..

Ben m op dit moment vooral nog aan t afwerken en m net even iets anders aan t maken :roll: zodat die naar mijn idee iets beter met de sideskirts in lijn gaat lopen. De pasvorm is daar integen erg goed alleen gaat ik hem wat beter versterken nog want bepaalde punten lijken me best kwetsbaar. en zonder dat me auto verlaagd is hangt die al behoorlijk laag.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Welkom op het forum :)

Leuk om te zien dat je zoveel bezig bent met je wagen.
Wel ons af en toe op de hoogte houden met wat foto's :bier:
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

Dankjewel. :D

ik zal binnen kort vast het 1 en ander aan foto,s posten maar moet nog een beetje uitzoeken hoe ik dat overzichtelijk moet doen.
maar dat zoek ik nog even uit, en anders post ik een linkje.

Groeten
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

robin-mx3 schreef:Hey Jeroid, dankjewel!

Ja ben zelf ook wel benieuwd inderdaad dus hoop het je snel te kunnen laten zien..

Ben m op dit moment vooral nog aan t afwerken en m net even iets anders aan t maken :roll: zodat die naar mijn idee iets beter met de sideskirts in lijn gaat lopen. De pasvorm is daar integen erg goed alleen gaat ik hem wat beter versterken nog want bepaalde punten lijken me best kwetsbaar. en zonder dat me auto verlaagd is hangt die al behoorlijk laag.


ik wacht vol smart op de foto's kerel :)
zie ook dat je uit utrecht komt, is niet zover hier vandaa (alphen aan den rijn) :) hoop je ook eens tegen te komen als we weer eens een MX meeting hebben :)
Wie laag wil zijn, moet omrijden
Gebruikersavatar
Jorn
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 295
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:31
Locatie: Echt

Bericht door Jorn »

welkom op het forum !

groetjes uit het zuiden
MX-6 2.0 '95
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

@ Jeroid: komt goed, al laat het spuiten nog even op zich wachten. Hoop zaterdag n hoop te kunnen doen. Woon in Benschop maar Utrecht is wat beter bekend :p en er vlak bij. Zou leuk zijn idd is wel de bedoeling eens op een meeting te komen.

@ Jorn: Dankjewel!. :D
MaaZzy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 177
Lid geworden op: 31 mei 2009, 15:35
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6

Bericht door MaaZzy »

Hey Robin, ook namens mij welkom hier!

Nog veel plezier met je Mazda en succes met het uitbouwen.

GreetZz.
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

@MaaZzy. dankjewel :mrgreen:
Plaats reactie