jeroidMX3 schreef:jongens jongens rustig nou ga niet lopen zeuren tegen Brutus want dit is niet het "loop lekker op brutus te zeiken-topic"
maar het gaat wel om veilig heid in het verkeer! lijkt mij een belangrijk onderdeel van het autorijden, en dan is een opmerking over slecht of niet eens schoongemaakte verlichting wel terrecht
precies, je hebt mij niet gehoord over slechte achterlicht units, alleen het feit dat iemand in deze weersomstandigheden gaat rijden zonder dat de units zichtbaar zijn gemaakt, dat vind ik onverantwoord, staat los van de units of de persoon zelf.
mx3freak schreef:precies, je hebt mij niet gehoord over slechte achterlicht units, alleen het feit dat iemand in deze weersomstandigheden gaat rijden zonder dat de units zichtbaar zijn gemaakt, dat vind ik onverantwoord, staat los van de units of de persoon zelf.
Sorry voor mijn reactie... Je hebt natuurlijk gelijk betreft de lichten en de kenteken platen. Ik kwam zondag buiten zag dat mijn ramen schoon waren heb de auto gestart en ben gaan toeren.
Dus jah volgende keer daar ook maar eens op letten.
mx3freak schreef:precies, je hebt mij niet gehoord over slechte achterlicht units, alleen het feit dat iemand in deze weersomstandigheden gaat rijden zonder dat de units zichtbaar zijn gemaakt, dat vind ik onverantwoord, staat los van de units of de persoon zelf.
Sorry voor mijn reactie... Je hebt natuurlijk gelijk betreft de lichten en de kenteken platen. Ik kwam zondag buiten zag dat mijn ramen schoon waren heb de auto gestart en ben gaan toeren.
Dus jah volgende keer daar ook maar eens op letten.