Monteren Impreza luchthapper
Moderator: Moderators
Monteren Impreza luchthapper
Hey gasten
Ik heb onlang een luchthapper van een Subaru Impreza gekocht
en deze wil ik gaan monteren op de motorkap in het midden aan de kant van de voorruit.
Hoe zou ik dit het beste kunnen doen?
Plamuren lijkt me denk ik niet heel super stevig als je met 140 over de snelweg rijdt ofzo??
en ik weet niet hoe sterk het wordt als ik hem rondom vastkit.
Kortom, hoe zouden jullie dit doen?
gr. Ben
Ik heb onlang een luchthapper van een Subaru Impreza gekocht
en deze wil ik gaan monteren op de motorkap in het midden aan de kant van de voorruit.
Hoe zou ik dit het beste kunnen doen?
Plamuren lijkt me denk ik niet heel super stevig als je met 140 over de snelweg rijdt ofzo??
en ik weet niet hoe sterk het wordt als ik hem rondom vastkit.
Kortom, hoe zouden jullie dit doen?
gr. Ben
euhm het kapje is van kunststof en aan de binnekant
versterkt met glasvezel matjes maar het weegt niks.
ik ga er wel een gaasje voordoen maar houd de binnekant gewoon dicht
er zit nog een stuk kunstof voor waar het gaas moet wat je eruit moet
halen als je het werkend wil maken maar dat laat ik ook gewoon zitten.
versterkt met glasvezel matjes maar het weegt niks.
ik ga er wel een gaasje voordoen maar houd de binnekant gewoon dicht
er zit nog een stuk kunstof voor waar het gaas moet wat je eruit moet
halen als je het werkend wil maken maar dat laat ik ook gewoon zitten.
idd dat kunststof stuk wat dicht is gewoon laten zitten dan.
(eventueel zwart spuiten dat je het niet ziet) maar als je dat open maakt wordt het echt een windvanger, en moet het echt goed vast zitten.
Maar dit kan je het beste denk ik gewoon kitten dan met speciale kit, wat voor zou je elders na moeten vragen.
(eventueel zwart spuiten dat je het niet ziet) maar als je dat open maakt wordt het echt een windvanger, en moet het echt goed vast zitten.
Maar dit kan je het beste denk ik gewoon kitten dan met speciale kit, wat voor zou je elders na moeten vragen.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
houdt er rekening mee dat polyester anders uitzet als metaal. je motorkap is van metaal, en de happer van poly. op den duur heb je kans dat tijdens het uitzetten door bijv warmte het plamuur gaat werken of breken....
uitzetcoefficient van metaal is redelijk laag, dus de werking onderling zal klein zijn.. neem je bijv polyester, daarvan is de uitzet veel groter... op het moment als dat meer ''werkt'' als het metaal van de kap krijg je scheuren in het plamuur omdat die de spanning niet opkunnen vangen...
dus kans op scheuren van de afwerkplamuur en dan je lak is groot, houdt daar wel rekening mee
uitzetcoefficient van metaal is redelijk laag, dus de werking onderling zal klein zijn.. neem je bijv polyester, daarvan is de uitzet veel groter... op het moment als dat meer ''werkt'' als het metaal van de kap krijg je scheuren in het plamuur omdat die de spanning niet opkunnen vangen...
dus kans op scheuren van de afwerkplamuur en dan je lak is groot, houdt daar wel rekening mee
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- raymondmx-3
- Co-Pilot
- Berichten: 450
- Lid geworden op: 14 nov 2005, 22:50
- Locatie: vaals
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
maar wat wil je nu doen dan?
inwerken in de motorkap ( dus dat het 1 geheel lijkt) of gewoon pats-boem op de motorkap plakken en klaar?
laatste is makkelijk, dan kom je inderdaad gewoon bij een goeie sika kit uit, eerste is wel wat meer werk en kans op mislukken is iets groter
inwerken in de motorkap ( dus dat het 1 geheel lijkt) of gewoon pats-boem op de motorkap plakken en klaar?
laatste is makkelijk, dan kom je inderdaad gewoon bij een goeie sika kit uit, eerste is wel wat meer werk en kans op mislukken is iets groter
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten