costum uitlaat maken de maten?
Moderator: Moderators
costum uitlaat maken de maten?
hallo ik heb nog best veel rvc van 67 rond liggen indeaal voor de uitlaat
maar het probleem is ik heb geen garage en moet alles op straat doen
maargoed om me het wat makkelijker te maken
ben ik op zoek naar een tekening met maten van het gehele uitlaatsysteem
wie kan me op weg helpen
want voor my is het egt onmogelijk om zelf te gaan meten
hoop dat iemand nog toevallig wat heeft opgeschreve
gr kevin
maar het probleem is ik heb geen garage en moet alles op straat doen
maargoed om me het wat makkelijker te maken
ben ik op zoek naar een tekening met maten van het gehele uitlaatsysteem
wie kan me op weg helpen
want voor my is het egt onmogelijk om zelf te gaan meten
hoop dat iemand nog toevallig wat heeft opgeschreve
gr kevin
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
-
- Super-Pilot
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
- Locatie: regio weert
- Contacteer:
ook al heb je de maten , is het nog vrijwel onmogelijk om de uitlaat zo ineen te lassen.
is toch een precies klusje , zitten de flenzen maar 1 of 2 mm verkeerd , heb je al een lekage te pakken.
mijn tip : ga opzoek na een brug ( of een "doe het zelf garage")
en las daar stukje bij beetje de uitlaat ( en ook iemand die rvs kan lassen is wel handig )
ga je rvs lassen met een co2 las apparaat , ga je de uitlaat in principe weer roest gevoellig maken.
of je kan natuurlijk ook een paar euro meer uitgeven , en je hebt in een uurtje tijd een pas klare uitlaat er onder ( en die van scary klinkt goed )
ps. je kan ook met een standaard K8 uitlaat rijden op een kl-ze , dus dat van die 60mm te klein is onzin ,
K8 is 52 of 55 zelfs dacht ik , en gaat goed zo
is toch een precies klusje , zitten de flenzen maar 1 of 2 mm verkeerd , heb je al een lekage te pakken.
mijn tip : ga opzoek na een brug ( of een "doe het zelf garage")
en las daar stukje bij beetje de uitlaat ( en ook iemand die rvs kan lassen is wel handig )
ga je rvs lassen met een co2 las apparaat , ga je de uitlaat in principe weer roest gevoellig maken.
of je kan natuurlijk ook een paar euro meer uitgeven , en je hebt in een uurtje tijd een pas klare uitlaat er onder ( en die van scary klinkt goed )
ps. je kan ook met een standaard K8 uitlaat rijden op een kl-ze , dus dat van die 60mm te klein is onzin ,
K8 is 52 of 55 zelfs dacht ik , en gaat goed zo
bramx3 schreef:ook al heb je de maten , is het nog vrijwel onmogelijk om de uitlaat zo ineen te lassen.
is toch een precies klusje , zitten de flenzen maar 1 of 2 mm verkeerd , heb je al een lekage te pakken.
mijn tip : ga opzoek na een brug ( of een "doe het zelf garage")
en las daar stukje bij beetje de uitlaat ( en ook iemand die rvs kan lassen is wel handig )
ga je rvs lassen met een co2 las apparaat , ga je de uitlaat in principe weer roest gevoellig maken.
of je kan natuurlijk ook een paar euro meer uitgeven , en je hebt in een uurtje tijd een pas klare uitlaat er onder ( en die van scary klinkt goed )
ps. je kan ook met een standaard K8 uitlaat rijden op een kl-ze , dus dat van die 60mm te klein is onzin ,
K8 is 52 of 55 zelfs dacht ik , en gaat goed zo
idd 60mm is egt niet te klein
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Vanaf een tekening een RVS uitlaat lassen kan best, alleen die 3D tekening bestaat niet.
Je zit dus vast aan de losse delen in elkaar lassen onder de auto.
En wat Bram zegt, dat zijn je beste opties als je het netjes wilt hebben.
Je zit dus vast aan de losse delen in elkaar lassen onder de auto.
En wat Bram zegt, dat zijn je beste opties als je het netjes wilt hebben.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering