Visser

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
CopyMan
New member
New member
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 sep 2007, 17:28
Locatie: Werkendam
Contacteer:

Bericht door CopyMan »

welkom, wie weet kom ik je wel tegen in werkendam.. 8)
Afbeelding
Visser
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:11
Locatie: Werkendam

Bericht door Visser »

CopyMan schreef:welkom, wie weet kom ik je wel tegen in werkendam.. 8)


Haha inderdaad, de kans is groot! Jij woont aan de wederik of niet?
Gebruikersavatar
CopyMan
New member
New member
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 sep 2007, 17:28
Locatie: Werkendam
Contacteer:

Bericht door CopyMan »

nee aan de weegbree
Afbeelding
JapSpeedv6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jun 2007, 14:52
Locatie: Vriezenveen

Bericht door JapSpeedv6 »

mensen...ontopic graag. er wonen altijd wel mensen van de club ergens bij iemand in de buurt enzo toch.. ;)

Welkom bij deze mooie club Mark! veel plezier!

erg goeie aankoop...ik zou zeggen wees er heeeel zuinig op want het is gewoon een unieke mooie auto van Turb.

have fun hier ;)
Japanese cars...is what i prefer!
Visser
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:11
Locatie: Werkendam

Bericht door Visser »

Audio is afgelopen weekend ingebouwd. Heb vorige week donderdag een 4 kanaler van JBL gekocht, en vrijdag nog een 13 cm compo van Eartquake (wat een top merk!!) en dat heb ik afgelopen weekend ingebouwd samen met de 16,5 cm compo van Fusion die ik al had. Wat een geluid! Ik heb geen sub meer nodig :)
Alleen de Fusion is er alweer uit, omdat ik zo te spreken ben over de Eartquake set, heb ik besloten die ook te bestellen in 16,5 cm. Vandaar dat de Fusion in de verkoop is.

Foto's houden jullie nog even tegoed totdat de andere compo erin zit.

Gr. Mark
Visser
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:11
Locatie: Werkendam

Bericht door Visser »

Nou, even een wat mindere update van mijn kant.
De MX staat al bij de garage...
Had vanmiddag een vriend thuis gebracht en op weg naar huis kwam ik uiteraard in de file.
Dus op een gegeven moment begint de koeltemperatuurmeter op te lopen (wat normaal is). Normaal gesproken als je dan weer gaat rijden, zakt dat metertje weer. Dit was dus niet het geval. Op een gegeven moment stond die meter zover als hij kon naar boven. Ik kijk naar mijn olietemperatuurmeter, die gaf 140 graden aan.. :shock: Ik meteen de auto stil gezet, want er kwam inmiddels ook rook onder de kap vandaan (leek net of er iets aan het smelten was, die geur hing namelijk ook in de auto) en uit de uitlaat.
Kap open gedaan. Wat blijkt, de kap die over je riemen heen zit, was los gesprongen. Wat er verder aan de hand is weet ik niet, want ik heb meteen m'n pa gebeld en die heeft me regelrecht naar de garage gesleept. Ik kon nog wel rijden maar heb het niet meer gedaan.

Straks nog even bij de garage langs om te vertellen wat er is gebeurt, en kijken of het gerepareerd kan worden. Wijzelf denken dat de distributieriem, of multiriem ofzo kapot is gesprongen.
Maar ik wacht maar even af.

Het is i.i.g. weer een klote begin met een nieuwe auto :(
Gebruikersavatar
The-Xtreme_Mazda
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 301
Lid geworden op: 04 apr 2009, 14:30
Locatie: Delft

Bericht door The-Xtreme_Mazda »

bij deze wou ik nog zeggen welkom 8)

ik hoop voor je dat het probleem niet te groot is en het zeker snel kan worden opgelost.
hopelijk horen wij snel

groetjes michael
Visser
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:11
Locatie: Werkendam

Bericht door Visser »

Thanks :)

Nog even een update m.b.t. "de schade van het motorblok".

Toen wij hadden gekeken hadden we niet goed gekeken. Wat wij dachten dat was losgescheurd, bleek gewoon een plastic kap te zijn waarvan een hoekje was afgebroken :oops:
Na wat verder onderzoek kwamen we tot de conclusie dat het iets in het koelsysteem moest zijn. Er zat namelijk ook nog 0,0 koelvloeistof in het reservoir.
Vandaag ben ik even bij de garage geweest. Helaas hadden ze nog geen tijd gehad voor mijn auto, maar ze hebben de motor wel even een tijdje laten draaien. En tot mijn grote blijdschap hebben ze tot nu toe niets raars kunnen vinden aan het motorblok, ze liep namelijk perfect zonder te sputteren o.i.d.
Morgen gaan ze op zoek naar een of andere lekkage. Ik hoop dat ze het vinden, en dat het simpel is op te lossen.

Ik houd jullie op de hoogte!
Gebruikersavatar
The-Xtreme_Mazda
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 301
Lid geworden op: 04 apr 2009, 14:30
Locatie: Delft

Bericht door The-Xtreme_Mazda »

Graag gedaan

ga je nog een meeting toe ik wel 17 mei in blaricum, voor mij is het voor het eerst dat ik naar een meeting ga en heb zelf de mazda mx-3 nu een half jaar in me bezit en oke geen KLZE maar gewoon een 1.8 v6 24v zeker niet slecht hahaha rijd erg super en is nog standaard
ik hoop iedereen wel eens een keer tegen tekomen om natuurlijk zo veel mogelijk mx3tjes te zien 8)

spreek je snel, groetjes
Visser
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 feb 2009, 20:11
Locatie: Werkendam

Bericht door Visser »

Blaricum is voor mij niet bepaald naast de deur, maar het staat i.i.g. wel op de planning om naar meetings toe te gaan.
Heb zelf de auto ook nog niet zolang (3 weken ongeveer) en ben er dus ook nog niet mee naar meetings geweest. Maar met mijn F ben ik wel verschillende keren naar meetings geweest van de 323f club. O.a. de nieuwjaarsmeeting en de summergathering. Erg leuke meetings met zo'n 100 323F-jes :D
Ga daar met de MX sowieso ook naartoe als ik tijd heb.

Maar ja, eerst maar eens afwachten hoe de auto uit de garage gaat komen...
Plaats reactie