Visser
Moderator: Moderators
Visser
Hallo allemaal,
Mijn naam is Mark Visser, ik ben 20 jaar en wonende in Werkendam.
Sinds afgelopen zaterdag mag ik me eindelijk de trotse eigenaar noemen van een geweldige MX-3!
Het is een zwarte uit 1992, en ze heeft onder de kap een 2.5L V6 liggen. Ze zal bij jullie beter bekend zijn als de oude MX van Jeroen, oftewel Turbulence.
Nadat ik een corrigerende tik van Jeroen kreeg , op het 323F forum, heb ik besloten me toch alvast even voor te stellen.
Foto's houden jullie nog even tegoed, maar ze zal bij de meesten van jullie al wel bekend zijn.
Waarom deze MX? Simpelweg omdat het een geweldige auto is! Zowel om te zien, maar helemaal om in te rijden!
Met mijn eerste auto, een 323F BG (klapkoplamp), had ik al een beetje mogen proeven van veel vermogen onder een motorkap. In deze auto lag namelijk een 1.6 turboblok ingebouwd, dat goed was voor zo'n 170 pk. Allemaal erg leuk, maar wegens veel problemen weg gedaan. Daarvoor heb ik in ruil een leuke uitgebouwde Lupo gekocht. Helaas was dit maar een 1.0, oftewel 50 pk... Man, hij leek niet vooruit te branden. Maar goed, wel lekker zuinig, dus ik heb bijna een jaar lang kunnen sparen voor een mooie en snelle auto. En toen ben ik bij deze auto terecht gekomen.
Na heel lang en heel veel, leuk en positief mailcontact te hebben gehad met Jeroen, waren wij het samen toch al snel eens. Ik zat alleen met het probleem dat de Lupo verkocht moest worden... Nou, dat is bijna net zo'n jarenplan geweest als dat van Jeroen. Uiteindelijk kreeg ik een potentiele koper, maar die was binnen 5 minuten alweer weg, want de auto zag er anders uit dan op de foto's die ik had gestuurd... :S
Toen heb ik Jeroen teleur moeten stellen dat de verkoop niet door was gegaan, en onze afspraak, die we hadden gemaakt voor de volgende dag, dus ook niet door kon gaan. Ik balen natuurlijk, want ik had er al zolang naar uitgekeken, maar Jeroen baalde ook. Want hij had namelijk ook al een afspraak staan voor een nieuwe auto (zijn nieuwe alfa). Deze kon hij dus ook afzeggen.
Tijdens de mail die hij stuurde naar de jongen met wie hij een afspraak had (van de alfa dus), heeft hij laten vallen dat mijn Lupo niet verkocht was en hun afspraak dus niet door kon gaan. Maar wat bleek nou, die jongen zocht een kleine auto die goedkoop en zuinig was. Toen heeft Jeroen mijn emailadres aan hem gegeven, en wij zijn ook gaan mailen. Uiteindelijk een afspraak gemaakt om te kijken en proefrijden in de Lupo, en dat beviel hem wel! Toen met z'n 3-en een afspraak gemaakt ergens centraal voor ons allemaal, en we zijn eigenlijk allemaal van auto "geruild".
Toen we dit zelf realiseerden geloofden we het eigenlijk niet. Onze auto's stonden al zolang te koop, en dan wordt het hoofdstuk uiteindelijk afgesloten in een soort van "driehoeksverhouding". De MX ging naar mij, de alfa ging naar Jeroen, en de Lupo ging naar de oude eigenaar van de Alfa.
Haha, wij vonden het i.i.g. er grappig. Maar om een lang verhaal kort te maken. Tot nu toe bevalt de MX me echt super, en ik hoop hier nog heel lang plezier van te mogen hebben! Aankomend weekend ff stoeien met wat audio, en dan hoop ik dit weekend ook nog wat foto's te maken.
Jullie houden i.i.g. nog foto's tegoed van me!
Groeten,
Mark
Mijn naam is Mark Visser, ik ben 20 jaar en wonende in Werkendam.
Sinds afgelopen zaterdag mag ik me eindelijk de trotse eigenaar noemen van een geweldige MX-3!
Het is een zwarte uit 1992, en ze heeft onder de kap een 2.5L V6 liggen. Ze zal bij jullie beter bekend zijn als de oude MX van Jeroen, oftewel Turbulence.
Nadat ik een corrigerende tik van Jeroen kreeg , op het 323F forum, heb ik besloten me toch alvast even voor te stellen.
Foto's houden jullie nog even tegoed, maar ze zal bij de meesten van jullie al wel bekend zijn.
Waarom deze MX? Simpelweg omdat het een geweldige auto is! Zowel om te zien, maar helemaal om in te rijden!
Met mijn eerste auto, een 323F BG (klapkoplamp), had ik al een beetje mogen proeven van veel vermogen onder een motorkap. In deze auto lag namelijk een 1.6 turboblok ingebouwd, dat goed was voor zo'n 170 pk. Allemaal erg leuk, maar wegens veel problemen weg gedaan. Daarvoor heb ik in ruil een leuke uitgebouwde Lupo gekocht. Helaas was dit maar een 1.0, oftewel 50 pk... Man, hij leek niet vooruit te branden. Maar goed, wel lekker zuinig, dus ik heb bijna een jaar lang kunnen sparen voor een mooie en snelle auto. En toen ben ik bij deze auto terecht gekomen.
Na heel lang en heel veel, leuk en positief mailcontact te hebben gehad met Jeroen, waren wij het samen toch al snel eens. Ik zat alleen met het probleem dat de Lupo verkocht moest worden... Nou, dat is bijna net zo'n jarenplan geweest als dat van Jeroen. Uiteindelijk kreeg ik een potentiele koper, maar die was binnen 5 minuten alweer weg, want de auto zag er anders uit dan op de foto's die ik had gestuurd... :S
Toen heb ik Jeroen teleur moeten stellen dat de verkoop niet door was gegaan, en onze afspraak, die we hadden gemaakt voor de volgende dag, dus ook niet door kon gaan. Ik balen natuurlijk, want ik had er al zolang naar uitgekeken, maar Jeroen baalde ook. Want hij had namelijk ook al een afspraak staan voor een nieuwe auto (zijn nieuwe alfa). Deze kon hij dus ook afzeggen.
Tijdens de mail die hij stuurde naar de jongen met wie hij een afspraak had (van de alfa dus), heeft hij laten vallen dat mijn Lupo niet verkocht was en hun afspraak dus niet door kon gaan. Maar wat bleek nou, die jongen zocht een kleine auto die goedkoop en zuinig was. Toen heeft Jeroen mijn emailadres aan hem gegeven, en wij zijn ook gaan mailen. Uiteindelijk een afspraak gemaakt om te kijken en proefrijden in de Lupo, en dat beviel hem wel! Toen met z'n 3-en een afspraak gemaakt ergens centraal voor ons allemaal, en we zijn eigenlijk allemaal van auto "geruild".
Toen we dit zelf realiseerden geloofden we het eigenlijk niet. Onze auto's stonden al zolang te koop, en dan wordt het hoofdstuk uiteindelijk afgesloten in een soort van "driehoeksverhouding". De MX ging naar mij, de alfa ging naar Jeroen, en de Lupo ging naar de oude eigenaar van de Alfa.
Haha, wij vonden het i.i.g. er grappig. Maar om een lang verhaal kort te maken. Tot nu toe bevalt de MX me echt super, en ik hoop hier nog heel lang plezier van te mogen hebben! Aankomend weekend ff stoeien met wat audio, en dan hoop ik dit weekend ook nog wat foto's te maken.
Jullie houden i.i.g. nog foto's tegoed van me!
Groeten,
Mark
Laatst gewijzigd door Visser op 19 jun 2009, 10:22, 3 keer totaal gewijzigd.
Welkom bij de club Mark!
Ik werk vlakbij Werkendam, of beter, woon redelijk in de buurt (waalwijk), wie weet spot ik je nogeens
Houd even het forum in de gaten voor meetings etc. altijd gezellig om mensen uit de omgeving te leren kennen...
Grtz Bart
Ik werk vlakbij Werkendam, of beter, woon redelijk in de buurt (waalwijk), wie weet spot ik je nogeens
Houd even het forum in de gaten voor meetings etc. altijd gezellig om mensen uit de omgeving te leren kennen...
Grtz Bart
"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
DJ_MIKE schreef:en dat je er goed voor zorgt
dat hoop ik ook, anders gaan we problemen krijgen denk ik
wel apart om dit zo nu hier te lezen haha...
naja, mark even het bekende liedje dan maar
welcome op het enige echte mx3 forum van nederland.
maak ook even een profielchatpagina aan op de frontpage
http://www.mazdamx-3.nl/members/loging/login.php ( login is zelfde als hier op het forum)
je kunt in iedergeval al veel informatie bij mij vandaan halen
veel plezier met de mx en als er vragen zijn stel ze gerust ( en dan bedoel ik op het forum he, niet elke keer mijn mailbox vol spammen)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
turbulence schreef:veel plezier met de mx en als er vragen zijn stel ze gerust ( en dan bedoel ik op het forum he, niet elke keer mijn mailbox vol spammen)
Haha komt goed. Ik weet jou i.i.g. te vinden, en het forum ook
Waarschijnlijk komt de eerste vraag al heel snel, want ik probeerde gisteren even de radio aan te sluiten, maar ik kreeg meteen kortsluiting... En alle stroom was meteen weg :S Enige wat ik deed was dat ene stekkertje dat ik had gevonden, aansluiten op het goede punt...
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer: