probleem

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

zeeland_ownz
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 nov 2006, 20:50
Locatie: zeeland (driewegen)

Bericht door zeeland_ownz »

Hiwo schreef:Zijn de schotten in de tank nog goed ?
die zorgen o.a in de bocht dat de benzine stabiel blijft.


dat was het eerste wat ik me op kwam dus ik heb alle benzine er uit gehaald en gekeken maar die zitten allemaal nog goed vast..
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

@zeeland_ownz:
Nou, je stelt dezelfde vraag weer zonder te reageren op de gegeven opties. Niet echt een motivatie om mee te denken met jouw probleem.
Als je aangeeft wat al is gedaan, kunnen de meelezers hier dat uitsluiten en hoeft het niet opnieuw bedacht te worden.

De optie van de schotten is een goeie.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

mischien een overbodige opmerking, maar je weet zeker dat de tank goed is ? ook goed gemonteerd etc ?
Afbeelding
zeeland_ownz
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 nov 2006, 20:50
Locatie: zeeland (driewegen)

Bericht door zeeland_ownz »

Hiwo schreef:mischien een overbodige opmerking, maar je weet zeker dat de tank goed is ? ook goed gemonteerd etc ?


ja ik heb die van mijn andere mx3 eronder gezet maar er zat wel een heel klein deukje in... dat hebben ze gemaakt en toen dachten ze dat het over was maar het is nog steeds het zelfde..

het brandstof filter is vervangen de sensor is nagemeten en vernieuwd maar dat haalde ook nix uit.. want die erin zat was goed..

de schotten zitten nog goed vast en de sensor zit goed gemonteerd

bij de garage hebben ze geen flauw idee wat het is.. ik heb de monteur gewezen op deze site en hij leest elke dag mee wat er gezegd word ik hoop dat we er samen tog wel uit kunnen komen
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Op het moment dat de motor uit valt, heeft de pomp dan nog wel spanning?
Op het moment dat de motor uit valt, is er dan nog wel brandstofdruk?
Op het moment dat de motor uit valt, heeft de ontsteking dan nog spanning?
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
zeeland_ownz
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 nov 2006, 20:50
Locatie: zeeland (driewegen)

Bericht door zeeland_ownz »

Fullsize schreef:Op het moment dat de motor uit valt, heeft de pomp dan nog wel spanning?
Op het moment dat de motor uit valt, is er dan nog wel brandstofdruk?
Op het moment dat de motor uit valt, heeft de ontsteking dan nog spanning?


de motor valt niet uit het is dat je gas totaal wegvalt.. en na een seconde of 5 tot 10 weer terug is
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

oke . maar fullsize bedoelt , of 1 van deze dingen gebeurd als je motor even weg valt. ( maar niet uit )
kan net zijn dat ie even geen bezine pomp of zo.
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
zeeland_ownz
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 nov 2006, 20:50
Locatie: zeeland (driewegen)

Bericht door zeeland_ownz »

wat weet ik niet want hij doet het gewoon goed als ik stilsta en ik heb geen voltmeter in mijn auto zitten :oops: ik heb deze site ook aan de monteur gegeven die ermee bezig is en die kijkt mee
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

maar de motor blijft dus wel rustig lopen, alleen je verliest echt puur je vermogen, dus toerental valt helemaal terug, maar als je niks doet en 10 seconden later gas geeft dan gaat de auto gewoon weer verder?
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
zeeland_ownz
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 nov 2006, 20:50
Locatie: zeeland (driewegen)

Bericht door zeeland_ownz »

turbulence schreef:maar de motor blijft dus wel rustig lopen, alleen je verliest echt puur je vermogen, dus toerental valt helemaal terug, maar als je niks doet en 10 seconden later gas geeft dan gaat de auto gewoon weer verder?


ja dat klopt.. ze hebben gisteren een drukmeter er tussen gezet en mijn druk valt volledig weg als ik een bocht naar rechts neem..

de garage heeft voorgesteld om een andere tank eronder te leggen kijken wat er dan gebeurt.. ik weet niet of het helpt maar het valt te proberen ware het niet dat er in zeeland geen 1 tank voor mx3 te krijgen is ga even een berichtje zetten in het forum..
Plaats reactie