Intresse peiling Siliconen slangen kits (nog te ontwikkelen)
Moderator: Moderators
Intresse peiling Siliconen slangen kits (nog te ontwikkelen)
(in cafe geplaatst wegen intresse peiling! geen idee waar anders te plaatsen...)
geachte clubleden,
vanmorgen bij QSP racing products geweest (The Autosport Company) welke bij mij vlakbij zitten.
Deze ontwikkelen en produceren siliconen slangen voor koelsystemen, intercoolers, etc.
De vraag nu is dus of er intresse zou zijn in deze producten als we deze zouden gaan ontwikkelen voor de MX-3 1.8i v6 (als die van de KL-motoren hetzelfde zijn, deze uiteraard ook).
Over de prijs kan nu nog niets worden gezegd, dat is afhankelijk van het aantal slangen, en welke slangen er dus vervangen zouden worden van de standaard zwart naar de upgrade slangen van QSP in het blauw (of mogelijk anders, naar overleg).
Voorbeeldje (dit zijn meerdere kits in 1 afbeelding, het gaat natuurlijk om 1 setje):
Over levertijden, prijzen etc kan ik dus nu nog niets zeggen, aangezien dit voorlopig eerst een intresse peiling is!!!
Enige randvoorwaarde eraan, en dan bedoel ik met name de tuners onder ons, is dat er meegedacht wordt aan eventuele verbeteringen tav origineel. Slangen bv een iets andere hoek/bocht, dikte, lengte, diameter.
Dus graag ook jullie voorstel met welke slangen!
Ik zit er ook aan te denken om bv een mooie inlaat kit te laten maken, maar gezien de diversiteit aan motortypes, filters, etc weet ik niet of dit nuttig is.
Ps. Ik wil geen enkele tuner hier in zijn vaarwater zitten, maar misschien is een kant en klaar kit wel handig
geachte clubleden,
vanmorgen bij QSP racing products geweest (The Autosport Company) welke bij mij vlakbij zitten.
Deze ontwikkelen en produceren siliconen slangen voor koelsystemen, intercoolers, etc.
De vraag nu is dus of er intresse zou zijn in deze producten als we deze zouden gaan ontwikkelen voor de MX-3 1.8i v6 (als die van de KL-motoren hetzelfde zijn, deze uiteraard ook).
Over de prijs kan nu nog niets worden gezegd, dat is afhankelijk van het aantal slangen, en welke slangen er dus vervangen zouden worden van de standaard zwart naar de upgrade slangen van QSP in het blauw (of mogelijk anders, naar overleg).
Voorbeeldje (dit zijn meerdere kits in 1 afbeelding, het gaat natuurlijk om 1 setje):
Over levertijden, prijzen etc kan ik dus nu nog niets zeggen, aangezien dit voorlopig eerst een intresse peiling is!!!
Enige randvoorwaarde eraan, en dan bedoel ik met name de tuners onder ons, is dat er meegedacht wordt aan eventuele verbeteringen tav origineel. Slangen bv een iets andere hoek/bocht, dikte, lengte, diameter.
Dus graag ook jullie voorstel met welke slangen!
Ik zit er ook aan te denken om bv een mooie inlaat kit te laten maken, maar gezien de diversiteit aan motortypes, filters, etc weet ik niet of dit nuttig is.
Ps. Ik wil geen enkele tuner hier in zijn vaarwater zitten, maar misschien is een kant en klaar kit wel handig
Laatst gewijzigd door Slome op 26 feb 2009, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
- mazdamaster
- Pilot
- Berichten: 503
- Lid geworden op: 27 jul 2004, 17:09
- Locatie: prof groningen
- raymondmx-3
- Co-Pilot
- Berichten: 450
- Lid geworden op: 14 nov 2005, 22:50
- Locatie: vaals
- mazdamaster
- Pilot
- Berichten: 503
- Lid geworden op: 27 jul 2004, 17:09
- Locatie: prof groningen
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
ik denk, dat de prijs ook wel heel erg meespeelt,
gaat zo'n set 250 a 300 euro kosten voor alle slangetjes, dan zullen er weinig zijn die dit gaan monteren.
en met alle respect, meerwaarde is niet zo groot,tis vooral de looks,
gebruik je het weer inc. met een turbo is het een ander verhaal,maar dat gaat voor niemand meer op hier in nl(helaas)
gaat zo'n set 250 a 300 euro kosten voor alle slangetjes, dan zullen er weinig zijn die dit gaan monteren.
en met alle respect, meerwaarde is niet zo groot,tis vooral de looks,
gebruik je het weer inc. met een turbo is het een ander verhaal,maar dat gaat voor niemand meer op hier in nl(helaas)
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
BlackSheep schreef:Ik wel
De vraag nu is dus of er intresse zou zijn in deze producten als we deze zouden gaan ontwikkelen voor de MX-3 1.8i v6 (als die van de KL-motoren hetzelfde zijn, deze uiteraard ook).
denk niet dat het rendabel is voor hun om 2 kits te gaan ontwerpen, dus gauw v6je kopen dennis
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten