Alles over Motorische Tuning of vragen hierover
Moderator: Moderators
mazda4life
Co-Pilot
Berichten: 103 Lid geworden op: 01 jan 2009, 17:24
Locatie: Horn(Limburg)
Bericht
door mazda4life » 14 jan 2009, 21:25
nee dat begrijp ik maar ben zelf monteur kan het blok qua pakkingen zelf inelkaar en uitelkaar draaien dus scheelt alweer in werk.Alleen voor inbouw heb ik geen plaats en tijd.
Ben ook bezig om te kijken of ik er een supercharger wil inbouwen aangezien ik deze binnenkort ga verkopen deze systemen
dan word mijn auto demo auto voor mijn te starten bedrijfje
Mazda MX3 1.8 V6
WhiteFinish
Supporting Member
Berichten: 6833 Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:
Bericht
door WhiteFinish » 16 jan 2009, 18:48
Voordat je daarmee begint raad ik je toch echt aan een heleboel te gaan lezen over supercharger/turbo/lachgas.
Het is namelijk niet zo dat die dingen 1,2,3 op ons blok werken. Daar komt een hoop bij kijken
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Matrover
Co-Pilot
Berichten: 107 Lid geworden op: 28 okt 2008, 18:27
Bericht
door Matrover » 29 jan 2009, 23:35
heele domme vraag denk ik,
maar ik heb een 1.6 en ben eigenlijk na heel wat lezen een beetje KL-ZE geil geworden.
je voelt hem al aankomen, kan een klze ook in een 1.6??
Grtz Matrover
turbulence
Super-Pilot
Berichten: 5868 Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:
Bericht
door turbulence » 30 jan 2009, 01:38
succes..
het kan, jeroentje heeft het al een keer gedaan, maar kostenplaatje is dan heel stuk hoger als je van 1.8 naar 2.5 swapt..
dus kun je beter voor weinig een v6je kopen en dan de ZE erin
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
mazdamaster
Pilot
Berichten: 503 Lid geworden op: 27 jul 2004, 17:09
Locatie: prof groningen
Bericht
door mazdamaster » 03 feb 2009, 16:52
misschien een beetje oftopic , maar je hoefd niet perse je accu te verplaatsen bij een longneck..
zie foto..
WhiteFinish
Supporting Member
Berichten: 6833 Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:
Bericht
door WhiteFinish » 03 feb 2009, 18:52
Is dat niet een mx6?? Die heeft een andere maat in de motorruimte
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
turbulence
Super-Pilot
Berichten: 5868 Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:
Bericht
door turbulence » 03 feb 2009, 19:08
graag wel beter info inwinnen de volgende keer want je bewering dat het zomaar zou passen gaat dus niet op..
dat is namelijk helemaal geen mx3 motorruim maar een 323F BA motorruim..
daar zal denk ik wel iets meer ruimte zijn als bij een mx3 dus daarom zou het beter passen, alhoewel ik die bocht voor het gasklephuis ook niet ideaal vindt
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Fullsize
Co-Pilot
Berichten: 432 Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:
Bericht
door Fullsize » 03 feb 2009, 19:15
Dit is wel een MX3 met longneck:
Slim herschikken is voldoende.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
mazdamaster
Pilot
Berichten: 503 Lid geworden op: 27 jul 2004, 17:09
Locatie: prof groningen
Bericht
door mazdamaster » 03 feb 2009, 19:25
Ja . dus toch bewijs dat het niet in de kofferbak hoeft