Mathijs

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Speldenknop
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 314
Lid geworden op: 20 sep 2005, 16:00
Locatie: omg. Leiden

Bericht door Speldenknop »

mathijs schreef:Vandaag zijn de aandrijfas hoezen vervangen, gelukkig waren de homokineten nog goed.

Ik kreeg vandaag ook mijn Remus binnen, en die gelijk s'middags eronder gehangen. Een hele verbetering, ziet er veeeeeeel beter uit. Het geluid is super, helemaal i.c.m met mijn CAI en openluchtfilter. Wie nog belang heeft bij een pasklare freeflow demper moet het maar ff zeggen.


nice! zou het geluid wel es willen horen, heb je misschien filmpje ofzo?
Gebruikersavatar
mathijs
New member
New member
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 apr 2008, 13:45
Locatie: Almelo

Bericht door mathijs »

zal eens kijken of ik de komende tijd een flimpje kan maken, maar het mooiste is dat je hem zelf hoort
Gebruikersavatar
Speldenknop
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 314
Lid geworden op: 20 sep 2005, 16:00
Locatie: omg. Leiden

Bericht door Speldenknop »

okee ben benieuwd! bedoelde trouwens geluid van die remus he ;) maar volgens mij had je dat al begrepen 8)
Gebruikersavatar
mathijs
New member
New member
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 apr 2008, 13:45
Locatie: Almelo

Bericht door mathijs »

Heb gisteren een paar witte stadslichten gehaald, heeft nou dezelfde kleur als de xenon, staat een stuk beter 8). Zie profiel voor nieuwe foto's

Verder heb ik vrijdag de mx gekeurt, en heeft nou weer een heel jaar apk. Ik heb een extra setje ruitenwisser armen weten te krijgen die ik nou in de primer heb gespoten, ik wil ze hoogglans zwart spuiten, kijken of dat mooi staat.
Gebruikersavatar
mathijs
New member
New member
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 apr 2008, 13:45
Locatie: Almelo

Bericht door mathijs »

vandaag mijn ruitenwisser armen erop gezet, staat erg mooi in hoogglans zwart.

ik wil een twm performence shortfifter monteren. weten jullie waar je die kunt krijgen?

heb al een paar sites bekeken en gebeld, maar ze hadden hem niet op voorraad.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Koop bij corksport de b&m shortshifter met bronze oil bushings.. Beste schakelupgrade die je kan krijgen ;)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
mathijs
New member
New member
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 apr 2008, 13:45
Locatie: Almelo

Bericht door mathijs »

past er op die b&m shortshifter je orginele versnellingspook handvat?

want die zou ik toch wel graag blijven houden.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

meeste shortshifters hebben wel schroefdraad bovenop zitten om originele knop te monteren..

ik heb een pacesetter (eerst ook altijd verkocht door corksport) en deze heeft ook gewoon gelijk schroefdraad voor de originele knop...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
mathijs
New member
New member
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 apr 2008, 13:45
Locatie: Almelo

Bericht door mathijs »

ik heb een shortshifter bij twm performence besteld. zal over een paar weken wel binnen zijn. Verder ga ik even kijken naar een nieuwe radio/mp3 en een setje verlagingsveren van 4 cm.
Gebruikersavatar
mathijs
New member
New member
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 apr 2008, 13:45
Locatie: Almelo

Bericht door mathijs »

ik moet voor mijn werk naar een andere vesteging, waarbij ik bijna 100 km per dag moet gaan rijden. daardoor word de mx-3 te duur en heb ik hem met veel verdriet verkocht.

als er over een paar jaar een kans zich voor doet zal ik zeker een mx3 weer halen voor de hobby, maar ben nou op zoek naar een goede diesel auto.

Groetjes
Plaats reactie