Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)
Moderator: Moderators
MarcX3
Super-Pilot
Berichten: 1793 Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:
Bericht
door MarcX3 » 22 sep 2008, 20:57
hierbij een foto van hoe de klze in mijn auto ligt. ondertussen zijn dr kleine (detail) veranderingen maar in grote lijnen ziet t er nog zo uit.
Driven by a sixpack
WhiteFinish
Supporting Member
Berichten: 6833 Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:
Bericht
door WhiteFinish » 02 okt 2008, 06:04
Lijkt erop of jij een samco winkel hebt overvallen
Keep up the good work !
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
JustrXk
Co-Pilot
Berichten: 140 Lid geworden op: 29 dec 2007, 17:00
Bericht
door JustrXk » 02 okt 2008, 06:53
hoe heb je je strutbar terug geplaatst ? bij mij past ie niet meer na mn klze swap .
Slome
Co-Pilot
Berichten: 205 Lid geworden op: 31 jul 2008, 11:45
Locatie: Waalwijk
Contacteer:
Bericht
door Slome » 02 okt 2008, 12:42
Zo te zien zij hij andersom erop, heb vaker gelezen hier dat dit mogelijk moet zijn.
"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
MarcX3
Super-Pilot
Berichten: 1793 Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:
Bericht
door MarcX3 » 02 okt 2008, 14:38
de strutbar zit er idd andersom op. heb aan iedere kant een paar ringetjes eronder gelegd. nu past t precies en komt t net uit met de lengte van t schroefdraad van de schokbrekers.
En heb een stukje van de deksel van t inlaatspruitstuk afgeschuurt. is nu ook zo goed als helemaal vlak. tussen t spruitstuk en de strutbar zit ook nog maar 2 mm ofzo. maar heb polyurethane motorsteunen dus de motor beweegt zowat niet maar gebruik je de 1.8 steunen dan moet je wat anders verzinnen anders knalt de motor telkens tegen de strutbar aan.
Heb thermal spacers dus spruitstuk staat een stuk hoger dan normaal dus ringen en zo zijn denk ik niet nodig bij normale pakkingen.
Driven by a sixpack
JustrXk
Co-Pilot
Berichten: 140 Lid geworden op: 29 dec 2007, 17:00
Bericht
door JustrXk » 02 okt 2008, 15:25
aha goeie tip.. overmorgen ga ik het dan proberen met ringen.. heb idd opgevulde motor steunen dus dan zal het geen probleem zijn...
thnx,
MarcX3
Super-Pilot
Berichten: 1793 Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:
Bericht
door MarcX3 » 05 okt 2008, 20:28
klein beetje profiel geupdate.
DNX demper vervang ik morgen door een Sebring
Driven by a sixpack
DJ_MIKE
Site Admin
Berichten: 1852 Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: amersfoort
Bericht
door DJ_MIKE » 05 okt 2008, 20:32
goed bezig marc moeten snel weer afspreeken
MarcX3
Super-Pilot
Berichten: 1793 Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:
Bericht
door MarcX3 » 05 okt 2008, 21:09
zekers ff bijkletsen
Driven by a sixpack
MarcX3
Super-Pilot
Berichten: 1793 Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:
Bericht
door MarcX3 » 06 nov 2008, 00:16
weer ff klein beetje mn profiel geupdate.
na de meet in utrecht heb ik een carbonnen VRS motorkap opgehaald.
dus de klze heeft een beetje verkoeling erbij gekregen
Driven by a sixpack