Is het echt nodig om de oude te verwijderen? Bastian (die bij mij de klze heeft geswapt) zei dat je de orginele gewoon kon laten zitten. Ik heb er gister 1 gekocht en wou hem vandaag aansluiten maar dan is het wel handig om te weten. Iemand antwoord?? En misschien een kleine snelle how to??
je trekt t (kleine) vacuumslangetje van de oude fpr en sluit m aan op de nieuwe, de slang die van de oude fpr gaat sluit je aan op de uitgang van de nieuwe fpr.
Dan zet je een slang tussen je oude en de ingaande kant van de nieuwe fpr en klaar.
metertje even met loctite of gastape intapen en indraaien en klaar ben je
Dus dat de orginele er gewoone gewoon blijft zitten komt niet te nadelen van de werking van de nieuwe druk regelaar?
Haha ik heb jou wagen volgens mij zien staan bij Bastian. Jij werd voor mij geholpen met de swap die van mij is erna geweest :P. Maar wat ik van andere heb vernomen maakt het niet uit of de originele er nog zit.
Als je hem hebt geplaatst ken je dan wat foto's plaatsen ben benieuwd hoe je hem hebt vastgemaakt ik heb namelijk totaal geen ruimte meer over daar alleen met een verlengstuk maar heb nog geen tijd gehad om ff naar de gamma te gaan :P
iig succes!
1995 MAZDA 323F BA KLZE 2.5L v6
=================================
V6peter schreef:Die oude moet je gewoon er tussen vandaan halen.
Waarom zou je een FPR zetten die meer kan dan je standaard FPR terwijl je de oude laat zitten?
Je kunt de nieuwe FPR wel op 5Bar willen zetten,maar als je standaard FPR rond de 3Bar staat zal er ook echt nooit meer als 3Bar op blijven staan.
Das niet waar hoor peter. De druk zal nooit lager kunnen worden dan de standaard druk, wel hoger.
Correct me if I'm wrong,de standaard FPR houdt dan toch de druk tegen die je op je after-market FPR instelt?
Of zie ik het nu helemaal verkeerd?
Je ziet t verkeerd, Fullsize heeft gelijk, tis een beetje verkeerd om denken maar als je de druk hoger insteld bij de fpr zal de orginele fpr continu open blijven. Zou die de druk tegen houden zou t betekenen dat de druk alsnog hoger word.