heb inderdaad ook op mx3 en probetalk wel gelezen dat twin turbo op de K motor weinig tot geen extra voordeel biedt..
daarnaast bij een ''normale'' twinturbo opstelling krijg je ook 2 uitlaatlijnen naar achter volgens mij en dat wordt ook een krap verhaal onder de mx volgens mij
of je moet een kleine en een grotere plaatsen waar de kleine ervoor zorgt dat de grotere sneller spooled, dus minder turbolag dan heeft het zeker wel effect en dan ben ik benieuwd hoeveel PK je op de wielen kunt krijgen!!
en wat voor onderdelen heb je gebruikt voor de herbouw van de KL motor eigenlijk? ben benieuwd hou ons op de hoogte
ik heb een stroker kit gebruikt, en een standalone van haltech. trouwens de rb26dett gebruikt ook twee turbo's. ja het klinkt stoer maar soms moet je ook een beetje afwijken van de rest.
het is niet zo dat ik constant bezig ben met tunen mischien dat het daarom allemaal zo lang duurt. vrg toni.
Misschien dat je ook eens je onderdelen lijst kunt posten die je van plan bent te gebruiken?
en wat ben je van plan met de versnellingsbak?
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
heb inderdaad ook op mx3 en probetalk wel gelezen dat twin turbo op de K motor weinig tot geen extra voordeel biedt..
daarnaast bij een ''normale'' twinturbo opstelling krijg je ook 2 uitlaatlijnen naar achter volgens mij en dat wordt ook een krap verhaal onder de mx volgens mij
of je moet een kleine en een grotere plaatsen waar de kleine ervoor zorgt dat de grotere sneller spooled, dus minder turbolag dan heeft het zeker wel effect en dan ben ik benieuwd hoeveel PK je op de wielen kunt krijgen!!
en wat voor onderdelen heb je gebruikt voor de herbouw van de KL motor eigenlijk? ben benieuwd hou ons op de hoogte
ik heb een stroker kit gebruikt, en een standalone van haltech. trouwens de rb26dett gebruikt ook twee turbo's. ja het klinkt stoer maar soms moet je ook een beetje afwijken van de rest.
het is niet zo dat ik constant bezig ben met tunen mischien dat het daarom allemaal zo lang duurt. vrg toni.
Misschien dat je ook eens je onderdelen lijst kunt posten die je van plan bent te gebruiken?
en wat ben je van plan met de versnellingsbak?
bak is gewoon gebleven heb wel een centerforce dual friction plaat gebruikt,
hoop dat die bak het gaat houden .
als je al praat over een stroker kit , twin turbo ect , dan heb je het gelijk over serieuze vermogens
ik heb me laten vertellen dat de bak van de mx safe is tot max 350 pk
weet ook dat mikee er een aantal gesloopt had met zijn mx-3 kl-ze-t
weet niet of er een oplossing voor is ?
bramx3 schreef:hoop dat die bak het gaat houden . als je al praat over een stroker kit , twin turbo ect , dan heb je het gelijk over serieuze vermogens ik heb me laten vertellen dat de bak van de mx safe is tot max 350 pk weet ook dat mikee er een aantal gesloopt had met zijn mx-3 kl-ze-t weet niet of er een oplossing voor is ?
oh jawel een 626 gt bak toch die zijn erg sterk die heb ik op de sloop gevonden, ja en past er zo op.
bramx3 schreef:zo te horen zijn huiswerk goed gedaan kun je ook zo zeggen hoeveel deze bakken kunnen hebben ?
500pk en met wat kleine aanpassingen 600pk. ik zou het ander ook niet echt weten. er zijn wel onderdelen van gm die de bak sterker kunnen maken, ik wacht nog op reactie van een vriend uit america. de mazda gebruikt general motors versnellings bakken.