toni_correia schreef:BlackSheep schreef:heel graag toni, want het gaat me een werk worden.
Helaas heb ik het de laatste tijd heel druk gehad, verbouwing appartement, werk en prive. Als het goed is is maart de laatste drukke maand en dan moet ik wat ruimte krijgen.
ik heb nog een complete instructie gemaakt in word document over mijn project met alle aanwijzingen, ik heb alles in 1 dag gemonteerd. maar na twee dagen werkte de motor pas omdat ik er achter kwam dat de stroom draden van de dynamo niet op de bestaande kabel boom moet blijven maar op de nieuwe van de 323 gtx kijk gelijk de gewichten van de verdeler na die gaan vaak kapot doordat de veertjes van de gewichtjes van de mechnische vertraging kapot gaan. wat bij mij ook het geval was.
ik had tevens de kop laten flowen en de kleppen gepolijst en opnieuw ingschuurd. en de kleppensteel hoesjes vervangen tevens had ik ook nog de uitlaat kleppen vervangen voor nieuwe omdat deze de meeste klappen krijgen ivm de hitte.
ik heb dus:
tokico shocks high performance dubble kamer gas gevuld,
h en R verlagings veren
4 gegroefde remschijven van CNR met apex remblokken, achter conversie zat eerst trommels
complete leren interieur rood zwart met sparco stuur en pook
strutbars voor en achter, en onder want de orininele is echt zwak
complete geluidsinstalatie
splinter nieuwe OZ racing EVO 16" velgen met dunlop N1
alle stuuronderdelen en stabilisator onderdelen vervangen.
motorische
fidanza camgears verstelbaar
met een injen intake
accel bougiekables
nology zilveren bougies
nology power core
alle lagers pakkingen en ringen vervangen ACL race series en van perfect circle zuigerveer ringen plasma mloy
dus een compleet gereviseerd blok alle oile keerringen pakkingen etc.
turbo ook gereviseerd
turbo piping
3 keer grotere intercooler dan standaard.
6 puck koppelings set street street/race act
cilnderkop geflowd en ported
blow off valve hks
greddy profecII boostcontroller
3 meters oil tem,oilpres en fuel/airmixture guage.
oil catch tank
apexi super sfac