Condance
Moderator: Moderators
Vandaag de auto uit laten lijnen, nog niet eerder tijd voor gehad maar dit is echt een groot verschil! Kan nu haakse bochten met bijna 50 km/h nemen zonder dat de banden gaan piepen
Na het nazakken is de auto toch nog een stuk stugger geworden trouwens!
Kwam alleen van de week een drempel waar een metalen plaat overheen was gelegd gewoon niet meer over
Toen ik de straat in reed knalde de onderkant er al tegenaan maar toen ik de straat uit reed moest ik helemaal schuin over de drempel omdat ik er anders gewoon niet overheen kwam
En dat terwijl hij maar 3,5 cm gezakt is... Wordt nog wat als ik een bodykit erop ga zetten
Na het nazakken is de auto toch nog een stuk stugger geworden trouwens!
Kwam alleen van de week een drempel waar een metalen plaat overheen was gelegd gewoon niet meer over
Toen ik de straat in reed knalde de onderkant er al tegenaan maar toen ik de straat uit reed moest ik helemaal schuin over de drempel omdat ik er anders gewoon niet overheen kwam
En dat terwijl hij maar 3,5 cm gezakt is... Wordt nog wat als ik een bodykit erop ga zetten
wen der maar alvast aan
met je bodykit wordt het nog veel erger aangezien bij de meeste bumpers de neus verder naar voor steekt dan de standaard bumper + dat ze lager zijn
dan moet je echt oppassen anders kan je wel een strippekaart nemen bij je spuiter
met je bodykit wordt het nog veel erger aangezien bij de meeste bumpers de neus verder naar voor steekt dan de standaard bumper + dat ze lager zijn
dan moet je echt oppassen anders kan je wel een strippekaart nemen bij je spuiter
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Is dat dan wel een beetje te doen? Want ik heb nu al iets van 10x de onderkant geraakt met drempels ofzo dat ik dacht dat het net ging, of bij parkeren voor een stoeprand dat de bumper nog maar net over de stoep schuurt... Denk dan dat een bodykit niet echt iets voor mij is of is het gewoon een kwestie van wennen?
ik heb idd hetzelfde probleem, sommige drempels daar knal ik ook tegen aan met de chassis balk vooraan.
ik vroeg me ook al af of daar iets tegen te doen is..behalve orginele veren of airride.
zou wel fijn zijn als er een redelijk goedkope oplossing is.
iig veel plezier met het nieuwe weggedrag van de mx
Groetjes Daniel
ik vroeg me ook al af of daar iets tegen te doen is..behalve orginele veren of airride.
zou wel fijn zijn als er een redelijk goedkope oplossing is.
iig veel plezier met het nieuwe weggedrag van de mx
Groetjes Daniel
DB89 schreef:ik heb idd hetzelfde probleem, sommige drempels daar knal ik ook tegen aan met de chassis balk vooraan.
ik vroeg me ook al af of daar iets tegen te doen is..behalve orginele veren of airride.
zou wel fijn zijn als er een redelijk goedkope oplossing is.
iig veel plezier met het nieuwe weggedrag van de mx
Groetjes Daniel
Denk iets van veerwegbegrenzers maar of dit een ideale oplossing is..?
Het weggedrag is zeker verbetert!
gewoon gewenning en soms ff stukje omrijden.
als ik naar me schoonouders ga moet ik ook ff paar minuten om rijden.
maarja dat moet je er voor over hebben.
sommige parkeergarages kan ik ook niet in.
das ook wel k*t opzich maar de doorsnee drempels zijn goed te doen, je moet alleen ff goed schuin op en af rijden, en heel langzaam, dan veert je auto niet door.
tsjaaaa praktisch is het niet echt maar het oog wil ook wat he
ik wil eigenlijk nog lager, maar dan zit ik echt overal te kloten en daar heb ik geen zin in.
als ik naar me schoonouders ga moet ik ook ff paar minuten om rijden.
maarja dat moet je er voor over hebben.
sommige parkeergarages kan ik ook niet in.
das ook wel k*t opzich maar de doorsnee drempels zijn goed te doen, je moet alleen ff goed schuin op en af rijden, en heel langzaam, dan veert je auto niet door.
tsjaaaa praktisch is het niet echt maar het oog wil ook wat he
ik wil eigenlijk nog lager, maar dan zit ik echt overal te kloten en daar heb ik geen zin in.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>