(21-06-08) Tuning Parade Vriezenveen

Verslagen, verhalen, en foto's van meetings.

Moderator: Moderators

JapSpeedv6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jun 2007, 14:52
Locatie: Vriezenveen

(21-06-08) Tuning Parade Vriezenveen

Bericht door JapSpeedv6 »

nog liefhebbers?? het is voor mij een thuiswedstrijd, ik woon in het dorp dus doe zeker mee!! 8). ik zit by the way niet in de organisatie ofzo en ken de organisatoren ook niet persoonlijk (eigenaar autohandel en chiptuning zaak). het is een geheel nieuw concept, altijd afwachten, maar lijkt me super leuk om daar met een aantal mx-3's aanwezig te kunnen zijn! wanneer we met min 5 auto's komen kunnen we als ons als club mooi presenteren.

let op..t kost wel 25 euro per auto, dus niet goedkoop (wel max 3 bijrijders) en leuke prijzen.
en je krijgt na afloop een gratis dvd met professionele opnames in de brievenbus.

Afbeelding

==============

TUNING PARADE DAG INDELING



10.00 – 13.00 uur



VERZAMELEN OP TUNING PARADE GRAND PLACE



Deelnemers checken in en rijden naar hun parkeerplaats. (parkeer plaats nummer is deelnemers nummer) Op het terrein worden 200 parkeervakken voorzien van nummers.

De parkeerplaats behoudt je de gehele dag.



Horeca



Voor de deelnemers is de horeca al open en er kunnen koffie/thee/broodjes etc. worden gekocht.



13.15 – 15.30 uur



PARADE START



De deelnemers worden verzocht om hun radio af te stellen op een radio zender deze wordt op de dag bekend gemaakt en werkt mee met een live uitzending en zal de parade van muziek voorzien. Voor de deelnemers geld dat ze deze radio frequentie van het begin tot aan het eind van de parade er op laten staan. De volume knop bedien je zelf, net zo hard als je zelf wil. Dit zit in de vergunning en er wordt niet bekeurd!



PARADE INHOUD



Veel onder ons weten niet wat een parade inhoudt daarom deze opzet:



De wegen/kruisingen waar onze tuning parade over heen komen worden compleet afgesloten.

Straten waar veel publiek wordt verwacht worden afgezet met dranghekken.



De Parade start met een parade wagen met een aantal pit babes die de publieks prijs kaarten uitdelen aan het publiek. Met het invullen (mee stemmen) kan het publiek een publieks prijs winnen. Dit zal een Plasma scherm zijn. Deelnemers kunnen ook de publieksprijs winnen (€ 250,-) (hier heeft onze jury geen hand in)



Na de parade wagen komen er en aantal sponsor auto`s hierna komt er een geluidswagen en kondigt de parade aan.



De deelnemers rijden vanaf deelnemer nr. 1 t/m 200 in een rij (stapvoets) Plaats duidelijk je deelnemer nr. op je auto, anders weet het publiek niet wie jij bent.

Teams zullen worden aangekondigd doormiddel van een pitbabe met bord met hierop de naam van het team.



Na de laatste auto haalt de eind wagen inclusief pit babes de ingevulde kaarten weer op bij het publiek.

De parade wordt afgesloten met een aantal splinter nieuwe auto`s van € 100.000 of meer.

Hierna zal er een brandweer auto rijden.



Op de grand place weer aangekomen zet je de auto weer op jou parkeerplaats en zal de jury gaan beoordelen. Hierbij de punten waar opgelet wordt:

* Exterior
* Interior
* Wheels & Tires
* ICE
* Under the Hood


Op de grand place is er een groot podium waar verschillende dj`s muziek draaien.



17.00 – 17.30 uur

Prijs uitreiking op het podium .



19.00



Einde parade dag



De parade wordt professioneel opgenomen op dvd, binnen 2 weken na de parade ontvangt iedere deelnemer deze dvd gratis in huis!

====
Laatst gewijzigd door JapSpeedv6 op 07 apr 2008, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Japanese cars...is what i prefer!
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

leuk concept
wanneer is dat ?
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
JapSpeedv6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jun 2007, 14:52
Locatie: Vriezenveen

Bericht door JapSpeedv6 »

www.tuningparade.nl

op een zaterdag: 21 Juni 2008 Vriezenveen
Japanese cars...is what i prefer!
Gebruikersavatar
ruben
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 135
Lid geworden op: 02 sep 2006, 16:47
Locatie: DEN HAAG
Contacteer:

Bericht door ruben »

klinkt egt wel vet om als club tegaan
JapSpeedv6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jun 2007, 14:52
Locatie: Vriezenveen

Bericht door JapSpeedv6 »

heb het inschrijfformulier binnen!
ziet er allemaal erg goed uit :) hopelijk wordt het ook echt mooi..voor dat geld.
is er nog interesse vanuit de club? indien er zich 4 auto's/leden van jullie melden..hebben we 5 auto's en kan ik regelen dat we als club ons kunnen presenteren (naambord, parkeerplek en achter elkaar in de parade).

ken de organisatie niet, maar woon in dit dorp en de organisator ook...heb zijn thuisadres.
Japanese cars...is what i prefer!
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

lijkt me wel wat
moet er nog even over nadenken
en even me agenda raadplegen ( ilse ;) )
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
ruben
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 135
Lid geworden op: 02 sep 2006, 16:47
Locatie: DEN HAAG
Contacteer:

Bericht door ruben »

ik wil wel mee :mrgreen:
JapSpeedv6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jun 2007, 14:52
Locatie: Vriezenveen

Bericht door JapSpeedv6 »

ik maak gewoon vast ff een lijstje...we moeten er denk ik op tijd bij zijn..max 200 auto's. dit lijstje is gewoon ff ter animo indicatie, pas na betaling aan die organisatie zit je er aan vast dus...
hopelijk krijgen we er 5 bij elkaar, er is nog ff tijd;)

1 JapSpeedV6
2 brammx3 (onder voorbehoud)
3 ruben
Japanese cars...is what i prefer!
Gebruikersavatar
pitbullfm
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 204
Lid geworden op: 31 okt 2007, 21:05
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door pitbullfm »

hoor je nog meer van over mij , lijkt me wel leuk en is voor mij ook een thuiswedstrijd. Mischien heb ik dan wat meer aan de auto gedaan even afwachten maar laat het op tijd weten

m.v.g Ronald
JapSpeedv6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jun 2007, 14:52
Locatie: Vriezenveen

Bericht door JapSpeedv6 »

pitbullfm schreef:hoor je nog meer van over mij , lijkt me wel leuk en is voor mij ook een thuiswedstrijd. Mischien heb ik dan wat meer aan de auto gedaan even afwachten maar laat het op tijd weten

m.v.g Ronald


volgens mij was jij degene die ik heb zien rijden afgelopen maandag (2e pasdaag) bij het high hexel on wheels evenement?
Japanese cars...is what i prefer!
Plaats reactie