Mazda meeting (zondag 13 januari)

Verslagen, verhalen, en foto's van meetings.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Rooiepeen
Pilot
Pilot
Berichten: 771
Lid geworden op: 04 aug 2007, 07:00
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Almere

Bericht door Rooiepeen »

Rooiepeen schreef:Misschien is het verstandig even te informeren bij de 323F club. toen ik vorg jaar mijn 323F BG nog had waren ze niet zo te spreken over een aantal mx 3 rijders. terwijl ik op dat moment stond om een mx3 te kopen. Misschien in overleg is er meer mogelijk en duidelijk. :bier:


Ik zal zelf wel even de moeite nemen om te informeren 8)
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

goed...

even een kleine voetnoot aangezien er misschien wat misverstanden kunnen ontstaan.

heb vanavond even met rooiepeen gesproken op MSN.

was namelijk benieuwd naar een uitspraak die gedaan werd in zijn post over dat er mensen bij de 323F club niet zo te spreken waren over een aantal mx3 rijders

ik ga nog even informeren hoe of wat dit precies nu was, maar wat ik gehoord heb daar wordt ik niet vrolijk van.

ik had zelf ook al even gezocht en het is een grote meeting georganiseerd door de 323Fclub en begrijpelijk met zo iets groots willen ze dit binnen de club houden.

het zal geen probleem zijn om als mx3 clublid langs te gaan bij deze meeting, maar het is een 323 meeting only.

dus ga niet parkeren tussen de mazda 323f clubleden in, maar respecteer hun wens om dit een model eigen meeting te houden.

ik zal ook even contact opnemen met de eventcoordinator van de 323F club aangezien die het idee hadden dat er leden van onze club onuitgenodigd heen gingen
Laatst gewijzigd door turbulence op 10 jan 2008, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Mensen van de 323f club die niet te spreken zijn over de leden hier :?
Wat een onzin zeg.
Weet alleen van vorig jaar dat Peter en Jacco daar zijn geweest voor de rest niemand.
Ben benieuwd tegen wie ze problemen hebben.
Gebruikersavatar
V6peter
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1551
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door V6peter »

Zijn vorig jaar helemaal geen problemen geweest toen ik met Jacco daar op de nieuwjaarsmeeting ben geweest.

Kregen allebei juist hele leuke reacties op onze auto's!

Wat inderdaad niet de bedoeling is,is om je auto tussen de F-jes te zetten.
Als je er naar toe wil,kun je de auto het best aan het eind van de parkeerplaats neerzetten,aangezien het natuurlijk een F-meeting is.

Kijk wat rond,maak wat kennis en drink lekker een bakkie koffie in het AC-restaurant.

Veel plezier!!
Ik zal er jammergenoeg niet zijn.
Punt 1. mijn voorbumper heeft flinke schade.
Punt 2. ik heb een verjaardag van m'n broertje.



Groetjes Peter.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

goed.

ik zal even vertellen hoe het nu precies zit.

allereerst, jullie worden allemaal van harte uitgenodigd om te komen die dag.

er gelden gewoon een aantal regels voor mensen die het event willen bezoeken maar geen 323(f) bezitten

    * parkeren buiten de plekken die gereserveerd zijn voor de 323f club, dus niet op het terrein zelf

    * volg de geldende regels op, geen burnouts, niet racen op of rond het terrein

waar de schoen hem wringde was het feit dat er vorig jaar iets was voorgevallen met 2 mx3tjes (clublid of niet) en een volkswagen golf.

deze 3 personen hebben een afzettingslint verwijderd en zijn toen op een afgezet gedeelte van het terrein gekomen waar men het nodig vond om even een kleine burnout te doen.

of het clubleden van ons zijn geweest is onduidelijk, helaas is het alweer 1 jaar terug dus veel dingen ben je dan alweer vergeten maar het doet niet af aan het feit dat als er alsnog uitkomt dat het clubleden geweest zijn dat deze nog niet klaar zijn met ons.

wij als mazdamx-3.nl clubbestuur distancieeren ons geheel van dit soort onvolwassen sjonnie gedrag en hopen dat onze clubleden zich hiermee niet inlaten.

voor de rest is deze discussie hierover nu afgesloten, zoals ik zeg, iedereen is meer dan welkom!
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Gozer
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 okt 2006, 20:25
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Gozer »

ik ga er denk ik wel heen maar weet niet of ik de auto mee neem dan of ik met een maat van me ga die is show model bij SPL team zwolle (db)
MEMBER of Car'Z show team
www.wingsofillusions.nl
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Als het mooi weer is ben ik er ook te vinden !
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Denk dat ik zo aanrij
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

het is er redelijk goed weer voor...

wel even fotos maken he ;)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
DJ_MIKE
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1852
Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: amersfoort

Bericht door DJ_MIKE »

ik rij zo ook even die kant op
Plaats reactie